Logboek via het Zeeheldenkwartier

Logboek via het Zeeheldenkwartier

We zetten hier thuis het blog voort namens Mus. Met kleine impressies van Mus' reis met de Regina Maris naar Midden-Amerika en terug.

zaterdag 30 augustus 2014

Sponsoring en Vogelhuisjes

Hallo allemaal!


Ik en sinds 5 dagen weer terug van vakantie, en weer volop bezig met het werven van sponsoren. Dit is een hoop mailwerk maar er wordt natuurlijk ook weer aan de vogelhuisjes gewerkt. Hiervan zijn er weer drie af, en ik ben weer aan de slag met nieuwe exemplaren.


Behalve deze aankondiging over de vogelhuisjes heb ik nog een aantal puntjes die ik met jullie wil delen. Behalve deze vogelhuisjes zijn er namelijk nog meer manieren waarop je mij kunt helpen. En dan heb ik het ook over andere tegenprestaties maar vooral over het even contact opnemen als je bijvoorbeeld een bedrijf weet dat geïnteresseerd  is in sponsoring. Ik zit namelijk nu op plusminus €7000,- en heb nog een lange weg te gaan. Nu ben ik zelf hard bezig met het contact opnemen met bedrijven maar als je zelf een bedrijf hebt/bij werkt of je weet nog een bedrijf dat misschien geïnteresseerd is, mail/bel/sms of desnoods doe het via Facebook zodat ik dat bedrijf kan vragen om mij te helpen.


Als je zelf nog denkt ik wil Mus wel helpen maar alleen als het echt beslissend is, dan kan ik dat bedrag gewoon optellen in mijn Exel document zodat ik het op papier heb. De echte sponsoring kan altijd nog later komen.
De sponsormanieren zet ik hier nog even onder, plus mijn contactgegevens. 

Hartelijk Bedankt!
Mus Kapteijn

Sponsoring

Hoe kan je mij nou helpen? dat kan op verschillende manieren maar de belangrijkste manier is natuurlijk sponsoren. Sponsoren gaat via makkelijke pakketten, voor particulieren als voor bedrijven.
Particulieren:
Je kan mij sponsoren door te kiezen uit verschillende opties:
- Je kan een zeemijl sponsoren. De reis bestaat ongeveer uit 10.000 zeemijlen, wat betekend dat 1 zeemijl €2,- kost (je trakteerd me eigenlijk op een ijsje bij de ijssalon of een broodje bij de Albert Heijn, alleen is dit een broodje in de vorm van een prachtige en leerzame reis)
- Je kan een halve dag sponsoren, die €55,- kost. Hierbij krijg je via de mail (die je dus even moet doorgeven) een verslagje van een moment tijdens de reis, op Cuba, Tenerife, of op een andere willekeurige plaats.
- Je kan een dag sponsoren van €110,- waarbij je via de mail een verslag van een dag van de reis krijgt, plus foto.
- Je kan een kaart (poster) kopen van €10,- met een gedicht erop over de zee
- Je kan een vogelhuisje kopen (zelf gemaakt, op het idee gebracht in de week van de Nestkasten) van €25,- (zie voorbeeld komt)
-Je kan een willekeurig bedrag storten (misschien dat je zelf een tegenprestatie weet..?)
Afhangend van de afstand waarop we wonen kan het zijn dat het opgestuurd moet worden. Hier zijn dan extra kosten aan gebonden dus vaak kan het zijn dat ik het langsbreng of dat het moet worden opgehaald. Als dit niet mogelijk is in korte tijd moeten we even overleggen.
Als de reis onverhoopt niet doorgaat voor mij (waar we natuurlijk niet vanuit gaan) dat wordt het geld terug gestort.
Als je me hebt gesponsord krijg je automatisch een bedankje op de Facebookpagina en op de site.
Rekening nummer: NL58 TRIO 2024 2336 00

Bedrijven/Ondernemers:
Deze kunnen kiezen uit de volgende pakketten. Deze kunnen altijd worden aangepast als dat nodig is of er kan een eigen tegenprestatie worden bedacht.

Tegenprestatie
Small
€150,-

Normal
€250,-

Large
€1000,-

Deluxe
€5000,-

Vermelding op
facebook en
de site

CHECK!

optioneel
+ €150,-


optioneel
+ €150,-


optioneel
+ €150,-

Logo op
kleding


CHECK!

optioneel
+ €250,-


optioneel
+ €250,-

Wisselvlag


CHECK!

optioneel
+ €1000,-

Vaste vlag



CHECK!

Vermelding op Facebook en site: Reclame doormiddel van een link.
Logo op kleding: Ik laat een logo drukken op een paar shirts die ik draag tijdens de hele
onderneming waardoor er reclame wordt geleverd als er foto´s worden gemaakt of als er
gefilmd wordt.
Wisselvlag: Deze vlag wordt tijdens uit- en invaart gehesen. Deze optie is een aanrader (net
als de vaste vlag) want School at Sea werd al gevolgd door zenders als NOS, SBS6, Volkskrant
en het NRC.
Vaste Vlag: Deze vlag wordt niet alleen gehesen bij uit- en invaart maar elke keer als we aan
land gaan, in Tenerife, Cuba etc.
VERSLAG: speciaal voor bedrijven bied ik een verslag/column aan voor bijvoorbeeld een site
of tijdschrift. Er kan worden gekozen uit twee opties:
- eenmalig verslag: dit wordt dan aan het einde van de reis als ik weer gesetteld ben
gemaakt en kost €500,-
- om de maand een verslag: dit wordt verstuurd per mail en kost EENMALIG €2000,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten