Logboek via het Zeeheldenkwartier

Logboek via het Zeeheldenkwartier

We zetten hier thuis het blog voort namens Mus. Met kleine impressies van Mus' reis met de Regina Maris naar Midden-Amerika en terug.

donderdag 14 augustus 2014

Vogelhuisjes en bedankjes

De Vogelhuisjes

Zij zijn mijn grootste omzet bij particulieren, bijna iedereen die mij individueel gesponsord heeft deed dat wel door middel van een vogelhuisje. Tot nu toe heb ik er 7 verkocht, en nog 9 te gaan. Deze 9 gaan in deze volgorde naar:
- Daan Bäckes (deze is al af alleen nog geen gelegenheid geweest om hem af te leveren)
- Marieke Uiterwijk (deze is ook af, klaar voor gebruik!)
- Tineke Vos (ook deze is af!)
--------------------
- Ina van Rijnberk
- Debora van Loon
- Elise van Rijn
- Wilma van Rooij
- Hermine van Helden
- Malinda Clouder

Er staan een lijn door de lijst. De huisjes na deze lijn kunnen pas na de vakantie af worden gemaakt en gebracht/opgehaald worden, dus dat kan nog even duren.


De Bedankjes

Ik wil nog even iedereen bedanken die mijn geholpen heeft. Maar nu met name Claudia van Schoondewoerd den Bezemer (en fam.) en Anne Mulder, twee nieuwe sponsoren. Dus bij deze, heel erg bedankt voor de sponsoring!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten