Logboek via het Zeeheldenkwartier

Logboek via het Zeeheldenkwartier

We zetten hier thuis het blog voort namens Mus. Met kleine impressies van Mus' reis met de Regina Maris naar Midden-Amerika en terug.

zaterdag 18 oktober 2014

Het vertrek

Inpakken en wegwezen

Hey iedereen! Vandaag is het gewoon zover! Over anderhalf uur stap ik in de auto en rijd ik naar Amsterdam waar de Regina Maris op mij ligt te wachten. Nu ben ik nog even orde op zaken aan het stellen en daar horen natuurlijk de bedankjes bij.

Sponsors

Ik wil jullie allemaal heel heel heeel erg bedanken! Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest en had ik nu met een sip hoofd thuis gezeten. Dankzij jullie kan ik vrijdag met de hele groep het zeegat uitvaren bij IJmuiden en daarvoor heel erg bedankt!!
Ik wil hierbij even zeggen dat met het vertrek de mogelijkheid op sponsoren niet verkeken is! Ik ben er nog steeds niet met geld en dankzij het fonds van School at Sea kan ik mee, maar elke donatie/sponsoring is van harte welkom. Nu gaan ze echter via mijn ouders aangezien ik er niet ben om contact mee op te nemen. De mail adressen zijn hetzelfde, mijn telefoon kan ik echter niet gebruiken dus kan er gebeld worden naar de huistelefoon of telefoon van mijn moeder:
- Thuis: 071-5221575
- Inge Mooiman: 06-12840679
Nogmaals iedereen heel erg bedankt en tot over een half jaar.

Het vertrek

Voordat ik kan gaan moesten er nog een aantal dingen gebeuren, zoals het inpakken en muziek op mijn MP3 zetten etc. Maar ook was het gisteren de laatste keer dat ik een kapsalon kon eten met mijn ouders, zusje en opa en oma. Ik ga dat soort dingetjes denk ik nog het meest missen, gewoon even langs de Turkse bakker of met vrienden even langs de appie...
Naja nu weer "vrolijk" nieuws: het uitzwaaien ;-) Vrijdag varen we bij IJmuiden het zeegat uit, meer informatie daarover vind je op facebook. Deze dag is de dag van het uitzwaaien en het laatste afscheid van alle vrienden en familie, dus als je wilt komen (misschien alleen maar om te zien op wat voor boot ik nou eigenlijk zit) dan is dat van harte welkom.

Hierbij nog wat laatste foto's en dan zie ik jullie vis verslagen en over een half jaar!
Tot in april!!

Hulp van een fantastische moeder en een geweldig zusje bij het pakken en merken van mijn spullen


 Het aflopen van de lijst en mijn spullen helemaal ingepakt (zonder dekbed en kussen)





1 opmerking: